Drive en vellykket hjem baseret virksomhed er en tidskrævende affære. Dette gælder dobbelt som arbejde-at-home moms i, at vi er ansvarlige, ikke kun for succes i vores forretning, men for vores familie. Vi skal være selvhjulpne, selvmotiverende og disciplinere os selv for at opnå succes i begge områder.

Når du kører en virksomhed fra hjemmet, er det nemt at lade telefonopkald, e-mails og papirarbejde holde dig bundet ned, hvilket gør du føler at du ikke har tid til at tage en pause eller at tilbringe kvalitetstid sammen med din familie. Du har måske bemærket, at du bruger lidt mere tid end du gerne foran computeren eller på telefonen. Måske du kan se dine børn handler ud, forsøger at få din opmærksomhed. Du oplever måske, at dette ikke er arbejde at home drøm du forestillede. Du startede ud med sådanne ædle hensigter, men måske spændingen ved succes i din virksomhed har fik dig til at miste synet af den virkelige grund gør hvad du gør hver dag. Det sker for at så mange af os, men bare rolig, hjælpen er på vej.

Nedenfor er fem idéer til at prioritere dine liv og erhvervslivet:

1. Vær ærlig – du sandsynligvis ikke starte din work at home karriere for at klatre “corporate stigen” af din at-home virksomhed. Chancer er at du startet din forretning med bedste intentioner – at være hjemme med dine børn, til at bidrage finansielt til din familie eller simpelthen at have lidt lommepenge på din egen. Tilbringe lidt tid i bøn og bede Herren om at vise dig de ting, som du vil ændre.

Tag et øjeblik og ærligt spørge dig selv, hvordan du har håndtering tid tilsagn om at eje en virksomhed:

• Er du bruger for meget tid på telefonen, computer, osv?

• Er dine børn bruger mere tid end sædvanligt foran Fjernsynet?

• Har du snap på dine børn på grund af belastninger af din virksomhed?

• Skal du bekymre dig om din virksomhed-til det punkt, at det distraherer dig, når du er med din familie?

2. lave en liste – sidde og skrive en liste over ting, som du kan se at du gerne vil ændre. Dette kan være en liste over ting du kan gøre anderledes for at begrænse den tid, du bruger på din virksomhed; eller en liste over måder, du kan “de-stress” så at du kan håndtere venligst med din familie.

3. log din tid-købe en notesbog eller oprette et regneark, som du kan bruge til at logge den tid du bruger på din virksomhed hver dag. Gøre en kolonne for hver dag på tværs af toppen og træk af en halv time ad gangen ned langs siden. Hver gang du sætter dig ved dit skrivebord, skal du skrive “IN” i den boks, der svarer til den tid og dag. Hver gang du forlader dit skrivebord (eller færdiggøre opgaven), udfylde den relevante boks med ordet “OUT.”

I slutningen af ugen, i alt op timer hver dag, som du har brugt på opgaver i virksomheden. Er du overrasket over, eller er det om, hvor du troede, du ville være? Dette kan være en reel øjenåbner og vise dig i sort og hvid, hvis dine prioriteter har fået sporet. Tage særlig bemærkning til hvor meget tid du bruger på e-mails og ting, der ikke er fakturerbare.

Diana Ennen af virtuelle Word Publishing, anbefaler også at du planlægge og planlægge din tid. Prioritere ting og har det arbejde, der kræver den største indsats og koncentration planlagt til din peak tid. Prøv og ikke få sidetracked og blive på opgaven med fokus på hvad du skal gøre. Du vil blive forbløffet over, hvor meget mere arbejde, du kan få gjort ved blot at ændre, hvordan du arbejder e-mails. Hvis du kun svare dem på Indstil timer, spare du dig selv fra at være online hele dagen og ikke opstilling meget.

4. Tag en pause – hvis du kommer til slutningen af ugen og din tidslog har du i chok, er det tid til at tage en pause. Hvis du normalt arbejder i løbet af weekenden, gør det til et punkt at tage denne weekend. Luk din e-mail, slukke for ringetonen på telefonen og lukkede døren til dit kontor. Du vil blive overrasket over, hvor forfriskende det bliver.

Brug denne tid ud til at revurdere, hvordan du skal bruge din tid. Prøv at planlægge ud, når du kan arbejde på din virksomhed uden at miste ud på tid med dine børn. Hvis dine børn er i skole, gøre det til et punkt til at stoppe med at arbejde når de kommer hjem. Hvis dine børn er stadig små, kan måske du begrænse arbejdstimer til naptime eller, hvis det er muligt, have en bedsteforælder, se dem en gang eller to gange om ugen til at give dig en smule mere arbejdstid.

5. plan en aktivitet – nu, er du klar til at foretage en ændring i din rutine, hvorfor ikke planlægge en aktivitet en gang om ugen? Dette kan være en udflugt med dit barn eller bare noget simpelt som indstilling sidebemærkning tid at gøre cookies sammen.

Hvis det er muligt, finde et andet arbejde-at-home mom og holde hinanden ansvarlige til at holde til din nye tidsplaner. Gøre en ugentlig play dato hvor dine børn kan tilbringe tid sammen-du kan snakke forretning hvis nødvendigt eller beslutte at gøre det gangen “ingen business tale tilladte” diskussion.

De år, som du har derhjemme med dine børn er en gave, som er din forretning. Den nødvendige tid til hver vil være forskelligt for hver familie og situation. Tage sig tid til at finde, hvad der virker for dig og indstille din tidsplan i overensstemmelse hermed. Gør det et punkt til at evaluere dine prioriteter hvert par måneder for at sikre, at din tid i brugt korrekt. Belønningen vil være det værd, når din familie ikke alene er stolte af dine resultater i din virksomhed, men også mere vigtigere dine præstationer som deres mor. Jill Hart er grundlægger af Christian Work i hjemmet Moms, CWAHM.com. Denne hjemmeside er dedikeret til at levere arbejde i hjemmet moms med muligheder for at fremme deres virksomheder samtidig med at den giver dem åndelige opmuntring og artikler. Besøg CWAHM.com for yderligere information. Jill og hendes mand, Allen af CWAHD.com (Christian Work på Home fædre) bor i Nebraska med deres to børn.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *